Islamic Widget

Aduh pening kepala

  Assalammualikum sejak beberape hari bapa saya baru balik daripada seria ni macam-macam dia cakap, dia suruh ambil SPM dulu la dan macam-macam, letih la macam ni penat di buatnya ape-ape pun saya perlu doa la itu yang paling penting, supaya satu hari nanti Allah bukak jalan yang terbaik untuk saya kelak.

 Ayah saya ade cakap jugak nak sekolahkan saya kat Negeri sembilan sekolah tahfiz dan ade beberapa tempat lagi seperti di Terengganu, Kelantan tapi tak tahu lagi dapat ke tak dan Ayah saya ade cakap jugak supaya sekolah kat Al-Amin balik tapi kami masih fikirkan lagi.

 Banyak sebabnya ayah saya suruh ambil SPM dahulu jadi saya ikut je la sebagai anak, tapi keputusan yang ayah saya ambil itu belum pasti lagi, sekarang dalam proses nak cari sekolah yang bersesuaian dengan saya semoga anda semua doakan saya supaya dapat ambil jalan yang terbaik untuk diri saya, Insyallah

0 ulasan:

Catat Ulasan

Kalau boleh jgn main

Terdapat ralat dalam alat ini

Dengalah Ayat Suci Al-quran